Flygplan

Idag var jag på tennis, sista gång för den här terminen. Tiden går fort, man hinner nästa inte med. Träffade Estelle, hennes mamma och hennes brorsa. Dom skulle träffa en familj, som dom träffade i Thailand.

Jag längtar till Thailand ska åka den 10 juli.

Jag sitter typ alltid där upp på planet(åker ett plan som man kan sitta på två våningar). Men sist jag var thailand satt jag där nere på turist, för det fanns inga platser där nere eller upp som var "bussens"(eller vad det heter). Det var inte så skönt där, hade ingen egen tv, fot grej, stor stol eller lugnt. Det är faktisk värd pengarna, tycker jag.
Jag har aldrig varit flygrädd.
När jag var liten....då satt jag på tovan när det börja skaka. =/

Klicka på bilden så får du se var jag ska sitta


Kommentarer
Postat av: estelle

mhihihihi, och jag träffa dig :D

2008-05-24 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0