En lång resa....

Först gick jag till Solna centrum med Rahwa, vi köpte mat på donken eller jag köpte inte mat. Rahwa köpte tre hambugare, och jag en glass med vatten. Vi pratade lite, fast Rahwa behövde åka hem. Så jag sa hejdå Rahwa.

Sen efter allt det där var jag och letade efter ett fota album. Hittade en som jag gillade, men jag ville kolla i stan. (Ska sätta in fina kort på min farmor som har gått bort, och jag ska på begravning imorgon.)  
Jag hittade inte i stan, kollade på NK, Galleria, pub och mm. Jag hade det lite tråkigt så jag gick in på Grina och hittade jätte billiga kläder. Jag köpte tre cardigan.

Jag träffade mamma i stan, så jag gick med henne. Hon skulle kolla på någon parfym i NK, fast hittade inte. Dom sa att det märket finns i England typ.

Tills slut åkte vi till Solna centrum för att köpa de fota albumet som jag såg först.

Det som jag störde mig på var min bag, som vägde typ 10kg. Jag gick runt i stan med den =/

image148  image150 image149

image151 image152

Kommentarer
Postat av: Stella

Hej Jennifer!
Vart köpte det där fotoalbumet? ;)

/Stella från tennisen

2008-05-23 @ 19:22:08
Postat av: Jennifer

Hej,
Jag köpte på Akademibokhandeln.

2008-05-23 @ 21:52:38
URL: http://aboutjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0