Båttur men stokab

Idag började jag 8 som vanligt.

Fast idag var jag på båttur med stokab. Vi gick på en tipsrunda, på Stureplan. Såg Blondinbella där. Hon gick precis bakom mig.
Båtturen var trevligt, vi åt lax, choklad, mm. Har inga bilder ÄN. För hon som tog bild skulle lägga på hemsidan, men hon hade inte gjort det än. Har lite bilder från båtturen, men ingen bra.
Efter det fick man gå hem, klockan var runt 3. Fast jag gick till jobbet och fortsatt, för om jag gå så måste jag stanna längre imorgon och det vill ju inte jag.
Jag satt till halv 6, för jag väntade på pappa för då kunde jag åka till hem. Pappa var på möten, så jag var själv. Det var ingen där på avdelningen, lite läskigt. Jag satt och jobbade till kvart i 5, sen satt jag bara och surfade.



Förrätten


Pappa och jag (haha vad jag ser ut)


Haha jag och pappa (jag satt och tänkte)


Stockholm


Min mobil har tyrvärr ingen bra kamra(Det inte den båten) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

rich bitch

2008-06-19 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0